7 Φεβ 2014

Περί αυτονομίας και άλλων α(υτο)νόητων

Δεν συνηθίζω να παίρνω το λόγο επί προσωπικού, αλλά βλέπω τα ανώνυμα σχόλια που αφορούν αποσπάσεις σε πολιτικά γραφεία να αυξάνονται και να πληθύνονται, σε μια εποχή που βαλλόμαστε από παντού με όποια ιδιότητα/ες διαθέτει ο καθένας.
Οπότε για να λέμε τα πράγματα ως έχουν, έχω να πω τα εξής:

α) Τα εκλεγμένα μέλη στο Δ.Σ. του Συλλόγου με το ψηφοδέλτιο της Α.Π.-Α.Σ.Υ. είναι τα ακόλουθα:
1) Παπαδημητρίου Σταυρούλα - υπηρετεί στη Δ/νση Κοινωνικής Επιθεώρησης Πειραιά
2) Kοντός Γιάννης υπηρετεί στην Κεντρινή Υπηρεσία του Υπουργείου Εργασίας
3) η υποφαινόμενη Φιλιππίδου Ειρήνη  στη Δ/νση Ν. Κυκλάδων

β) Και τους τρεις θα μας βρείτε στις υπηρεσίες μας (κάποιους από μας και σε παρακείμενες, καθώς κάνουμε χρέη γιατρού, τσαγκάρη και ακροβάτη συγχρόνως).

γ) Το γεγονός ότι η παράταξη μας δεν βρίσκεται κάτω από πολιτικό μανδύα και δεν ακολουθεί κομματική γραμμή, δεν σημαίνει ότι καθένας από μας δεν είναι πολιτικό ον που ψηφίζει και δρα σύμφωνα με τη συνείδησή του. Ο ακομμάτιστος χαρακτήρας της Α.Π. σημαίνει κυρίως ότι δεν χρειάζεται να ανήκεις κάπου για να συμμετέχεις στην παράταξη και ότι οι θέσεις μας είναι προϊόν προσωπικού κόπου, δεν επιβάλλονται απ' έξω κι έτσι αποφεύγουμε τις υποχρεώσεις και τις εξαρτήσεις. 

δ) Πράγματι υπάρχουν συνάδελφοι που ανήκουν στην ΑΠ - όχι μέλη του ΔΣ- οι οποίοι αποσπάστηκαν σε κόμματα και μάλιστα σε διαφορετικά (αν λέει κάτι αυτό για το ακομμάτιστο ή καλύτερα υπερκομματικό χαρακτήρα της παράταξης).

ε) Δεν νομίζω ότι είναι σκόπιμο να ανοίξει η συζήτηση για το ποιος συνάδελφος πήγε πού και πώς προήλθαν κάποιες υπηρεσιακές εξελίξεις (κρίσεις αλήθεια πότε θα γίνουν;). Αν όμως κάποιος θέλει να τοποθετηθεί για αυτά, ευχαρίστως να φιλοξενήσουμε - όπως κάνουμε πάντα- τις απόψεις του. Επειδή όμως εγώ γράφω επώνυμα και δεν έχω χρόνο να πετάω λάσπη δεξιά αριστερά, θα παρακαλούσα όποιος θέλει να κάνει σχόλια επί προσωπικού να τα κάνει με τ' ονοματάκι του, για να μιλάμε επί ίσοις όροις.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Λοιπον, επειδή αρκετά ειπώθηκαν για το θέμα από διαφορους καλοθελητές εκ δεξιών και αριστερών είμαι αναγκασμένος να μιλήσω επι προσωπικού:
ΝΑΙ αποσπάστηκα στο ΣΥΡΙΖΑ και συγκεκριμένα στην επιτροπή κοινοβουλευτικού ελέγχου για τα εργασιακά και το τμήμα εργατικής πολιτικής, μετα από 10 χρόνια σε τμήμα του ΣΕΠΕ. Δεν είμαι σε κανένα ΔΣ καθώς είχα παραιτήθεί από το ΔΣ του Συλλόγου πριν την απόσπαση. Ο λόγος που αποφάσισα να ενταχθώ ενεργά στον ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ούτε γιατί αποφάσισα στα 45 μου να μπω σε μαντρί ούτε βέβαια γιατί προσδοκώ σε αξιώματα ή θέσεις. Αλλωστε αν είχα τέτοιες βλέψεις θα είχα προτιμήσει από χρόνια - πριν φτιάξουμε την ΑΠ- να κάνω συνδικαλισμό σε κάποια παράταξη που θα μου έδινε "προοπτικές εξέλιξης" ...( και πιστέψτε με μου έγιναν αρκετές προτάσεις.) Προτίμησα όμως η ενασχόλησή μου με τα κοινά να είναι σύμφωνη με τις αξίες και τα πιστεύω μου και μαζί με ανθρώπους που σκέφτονται παρόμοια ρισκάραμε, εκτεθήκαμε, τα βάλαμε με κατεστημένα ετών και ποτέ δεν φοβηθήκαμε να πούμε δημόσια αυτά που πιστεύουμε. Ο λόγος που τώρα αποφάσισα να αποσπαστώ στο ΣΥΡΙΖΑ είναι γιατί στην παρούσα συγκυρία και στην κατάσταση που έχουν φέρει τηχώρα ΠΑΣΟΚ- ΝΔ πιστεύω ότι οΣΥΡΙΖΑ αποτελεί - καλώς ή κακώς - την τελευταία λύση της χώρας πριν την καταστροφή. Καιεπειδή δεν έχω μάθει να κάθομαι στον καναπέ μου και να γκρινιάζω- αλλά ούτε και να περιμένω την Δευτέρα Παρουσία της επανάστασης- αποφάσισα να βοηθήσω και εγώ με τις μικρές μου δυνάμεις στην τεράστια προσπάθεια που κάνει ένα μικρό κόμμα του 4% μέχρι πριν 2 χρονια να προσφέρει την εναλλακτική λύση. Τέλος στους καλοθελητές έχω να πω τα εξής: η ΑΠ θα είναι πάντα αυτό που λέει ο τίτλος της: και ΑΥΤΟΝΟΜΗ και ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, γιατί πολύ απλά οι συνάδελφοι που συμμετέχουν δεν έχουν μάθει να παίρνουν "γραμμή" από κανέναν. Και σαν Αυτόνομη Πρωτοβουλία θα συνεχίσουμε να παλεύουμε παρέα με όσους συμμερίζονται τις αρχές και τις αγωνίες μας...

Γιάννης Τ.