22 Φεβ 2023

Όλα καλώς καμωμένα…(;) στην νέα Ανεξάρτητη Αρχή;

Στην ανακοίνωση που έστειλε η ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ_ ΠΣ στα μέιλ όλων των συναδέλφων θέτει ερωτήματα ως προς τη νομιμότητα των μετακινήσεων μεταθέσεων στην Επιθεώρηση Εργασίας ... θα πάρουν απάντηση ποτέ ; 

Όλα καλώς καμωμένα…(;)

Μετά το όργιο των αυθαιρεσιών στις τοποθετήσεις υπαλλήλων στον νέο Οργανισμό της Επιθεώρησης Εργασίας, κάποιοι έχουν  τα μπερδέψει στην προσπάθεια τους να καλύψουν τις εκδικητικές μετακινήσεις και μεταθέσεις στην Επιθεώρηση Εργασίας και βέβαια την τακτοποίηση των δικών τους παιδιών σε θέσεις ευθύνης και απαγγέλλουν άλλο fake αφήγημα, όπως κάθε φορά τους καλύπτει.

Έτσι ενώ διαρρέονται διάφορα στους διαδρόμους η ηγεσία του ΥΠΕΚΥΠ επίσημα δηλώνει στην Διεθνή Οργάνωση Εργασίας (ILO) ότι δεν υπήρξε καμία υπηρεσιακή μεταβολή και αυτοδίκαια οι υπάλληλοι μεταφέρθηκαν στην Aνεξάρτητη Aρχή στις ίδιες θέσεις που κατείχαν και στο ΣΕΠΕ …

Στη Βουλή απαντώντας σε σχετικήερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ δηλώνουν ευθαρσώς ότι τα έκαναν όλα «νομότυπα» . Προσοχή στη διαφορά μεταξύ του «νόμιμα», που απαιτεί και την επίκληση της σχετικής διάταξης, και του «νομότυπα», χωρίς καμία αναφορά σε νόμο.

Έτσι ψευδώς δηλώνουν ότι:

·        Όλες οι μετακινήσεις, δηλαδή η μεταφορά οργανικής θέσης εντός της ίδιας Αρχής (Περιφερειακής Δ/νσης) έγιναν, «για να επιτευχθεί η καλύτερη απόδοση και παραγωγικότητα των υπαλλήλων».

·        Όλες οι μεταθέσεις (από Αρχή σε Αρχή) έγιναν μετά από αίτηση των ίδιων των υπαλλήλων.

 

Και αποσιωπούν παντελώς:

·        Τις τακτοποιήσεις των ημετέρων.

·        Την αύξηση των υπηρεσιακών δομών με τις ίδιες οργανικές θέσεις και τον ίδιο αριθμό εργαζομένων.

·        Την αποδυνάμωση των Περιφερειακών Τμημάτων και κυρίως της Αττικής.

Πώς αλήθεια μπορεί να επιτευχθεί η καλύτερη απόδοση υπαλλήλων και υπηρεσιών, όταν εκεί που πριν τις τοποθετήσεις  υπηρετούσαν τρεις (3) επιθεωρητές, μετά τις αναγκαστικές μετακινήσεις-μεταθέσεις απομένουν δύο (2) ή, όταν εκεί που υπηρετούσαν δύο (2), μένει ένας (1);

Αν υπήρχαν αιτήσεις των υπαλλήλων, γιατί δεν προχώρησαν τη διαδικασία με διαφάνεια και όπως ακριβώς προβλέπεται από το Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα;  Γιατί δεν προέβησαν στην έκδοση ατομικών αποφάσεων με αιτιολόγηση όσον αφορά είτε τις υπηρεσιακές ανάγκες, είτε την επιλογή του χ υπαλλήλου και όχι του ψ. Τι αιτιολογία θα μπορούσε να σταθεί άραγε στις περιπτώσεις των αναγκαστικών μετακινήσεων για την μετακίνηση του χ συναδέλφου από κάποιο τμήμα ως «αταίριαστου» και την μετακίνηση του συναδέλφου ψ  στη θέση του ως πιο «ταιριαστού» και ειδικά στις περιπτώσεις της αποδυνάμωσης των Επιθεωρήσεων.

Όσον δε αφορά τις μεταθέσεις μετά από αίτηση, δε θα ήταν καλό να γνωρίζουν οι συνάδελφοι ποιες αιτήσεις έγιναν και ικανοποιήθηκαν και ποιες έγιναν και δεν ικανοποιήθηκαν; Με ποια κριτήρια κάποιες έγιναν δεκτές επιφυλάσσοντας και ραγδαία αναβάθμιση στους αιτούντες και κάποιες όχι και για πιο λόγο;

Δεν θα σχολιάσουμε την γνωστή τακτική του διαίρει και βασίλευε με την αναφορά σε καλά και κακά σωματεία εργαζομένων της Επιθεώρησης τα σωματεία δίνουν λόγο μόνο στα μέλη τους και όχι στη διοίκηση. 

Ίσως η μόνη δικαιολογία που μπορεί να δοθεί στους «πρόθυμους» του Χατζηδάκη είναι ότι έτσι όπως τρέχουν τα πράγματα, για να προλάβουν να δημιουργήσουν «τετελεσμένα» πριν τις εκλογές, χωρίς σχέδιο, χωρίς αρχή, μέση και τέλος, δεν ξέρουν και οι ίδιοι το τι πραγματικά ισχύει σε αυτό το τερατούργημα που έχουν δημιουργήσει με το νομοθετικό πλαίσιο του 4808/21.

Όμως τα ερωτήματα παραμένουν. Υπάρχει θεσμικό πλαίσιο για όλα αυτά τα βολέματα των ημετέρων, τις τιμωρητικές μετακινήσεις - μεταθέσεις;  Και αν υπάρχει, γιατί δεν αναφέρεται,  ούτε στην απάντηση που δίνετε στην ILO, αλλά ούτε και σ’ αυτή που δίνεται  στην Βουλή;

Αν είναι όλα καλώς καμωμένα, ας φροντίσουν τότε εκεί στην Διοίκηση της Επιθεώρησης Εργασίας να απαντούν με σαφήνεια και με διατάξεις νόμων για τις ενέργειες τους.

Μέχρι τότε και θα κρίνονται και θα ελέγχονται!

Δείτε εδώ την απάντηση στη Βουλή
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: