12 Ιουλ 2021

Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΟΑΕΔ: Σε ιδιώτες το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΑΕΔ

 Η Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΟΑΕΔ καταγγέλλει ότι παραχωρείται  σε ιδιώτες το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΑΕΔ του ΕΦΚΑ και του Υπουργείου Εργασίας  και δίνει στους εργολάβους πρόσβαση στα ηλεκτρονικά συστήματα πχ ΕΡΓΑΝΗ που περιλαμβάνουν ευαθαίσθητα προσωπικά δεδομένα . 

Βέβαια για τα συνδικαλιστικές  πλειοψηφίες  του Υπουργείου μας αυτό το γεγονός καθώς και οι ποταμοί δημόσιου χρήματος  12,5 πέρασαν   απαρατήρητα .... . Βέβαια στο Υπουργείο μας την έχουν δοκιμάσει την συνταγή  με το ιδιωτικό τηλεφωνικό κέντρο έχουν ξαναδώσει πρόσβαση σε ιδιώτες στο εργάνη και κανένας δεν έχει πει κουβέντα. 

Δείτε την ανακοίνωση της ομοσπονδίας του ΟΑΕΔ


Μετά τη διακοπή δυνατότητας πρόσληψης εργαζομένων στην καθαριότητα και τη φύλαξη με συμβάσεις εργασίας και την υποχρεωτική εκχώρησή τους σε εργολάβους καθαριότητας η Κυβέρνηση, ο Υπουργός Εργασίας και ο Διοικητής του ΟΑΕΔ αποφάσισαν την είσοδο ιδιωτών και στο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΑΕΔ.

        Ειλημμένη απόφαση είναι η εκχώρηση του τηλεφωνικού κέντρου του ΟΑΕΔ του ΕΦΚΑ και του Υπουργείου Εργασίας σε ιδιώτες. Η Κυβέρνηση, πιστή στις ιδεολογικές εμμονές της, πιστή στην εκχώρηση δημόσιου χρήματος σε φίλους ιδιώτες, ξεκίνησε το ξήλωμα του πουλόβερ με την εκχώρηση του τηλεφωνικού κέντρου σε ιδιωτικούς φορείς.


        Οι ιδιώτες εργολάβοι παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών θα κοστίσουν πολλά παραπάνω χρήματα από την πρόσληψη μονίμων υπαλλήλων, μιας και το κέρδος θα πηγαίνει στους μεσάζοντες και όχι στους εργαζόμενους.

        Η παροχή τηλεφωνικών υπηρεσιών θα συνεπάγεται πρόσβαση σε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα εκατοντάδων συμπολιτών μας. Οι εργαζόμενοι, στον Εργολάβο πλέον, παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών δεν θα έχουν σταθερές εργασιακές σχέσεις.

        Κανένα όφελος για κανέναν δεν προκύπτει από την ιδιωτικοποίηση του τηλεφωνικού κέντρου του Οργανισμού. Το μόνο όφελος θα είναι στην εταιρεία που θα δοθεί το έργο.

        Καλούμε τη διοίκηση του ΟΑΕΔ και τον Υπουργό Εργασίας να αναλογιστούν την ευθύνη τους ως προς το δημόσιο συμφέρον που πρέπει να υπηρετούν, την ευθύνη τους απέναντι στη νέα γενιά εργαζομένων/δούλων που επιθυμούν να δημιουργήσουν και να αποσύρουν τα σχέδια τους.

        Τους καλούμε τέλος να απαντήσουν στο ερώτημα, πόσο θα κοστίσει η εκχώρηση του τηλεφωνικού κέντρου σε ιδιώτες και πόσο θα κόστιζε αν προσλαμβάνονταν εργαζόμενοι με συμβάσεις εργασίας;

        Ας απαντήσουν δημόσια για να ξέρει ο κόσμος …. που πάνε τα λεφτά.

                                Για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος                                       Ο Γ.Γραμματέας

Μακράκης Γ.                                        Κ.Τηλιγάδας

Δεν υπάρχουν σχόλια: