14 Μαΐ 2012

το μήνυμα των εκλογών

Στις 6 του μήνα ο σοφός λαός ψήφισε …….
μετά τη γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων όλοι οι πολιτικοί βγήκαν και είπαν ότι το πήραν το μήνυμα

τελικά ο καθένας είχε πάρει και από ένα άλλο μήνυμα
ο ένας πήρε μήνυμα που έλεγε ότι θέλει, ο σοφός λαός πάντα, επαναδιαπραγμάτευση των όρων  του μνημονίου αλλά παραμονή στο ευρώ
ο επόμενος καταγγελία του μνημονίου και παραμονή στην ευρωζώνη
Ο άλλος σταδιακή απαγκίστρωση από το μνημόνιο και παραμονή στο ευρω «τώρα για τον αριθμό και τη διάρκεια των σταδίων μάλλον δεν έλεγε κάτι το μήνυμα»
ένας τρίτος έξω από όλα   «μνημόνιο, ευρω, ευρώπη» όλα όλα όλα
ένας άλλος καταγγελία του μνημονίου  και μες το ευρώ αλλά χωρίς να κινδυνέψει η το έθνος    

τελικά οι περισσότεροι από αυτούς, αν και ο καθένας πριν τις εκλογές έλεγε  κάτι άλλο και μετά τις εκλογές κατάλαβε κάτι άλλο, συμφωνούν να σχηματίσουν κυβέρνηση συνεργασίας.  Θολό το πώς θα συνεργαστούν αφού διαφωνούν 

Εγώ πάντως, ο σοφός λαός, το πήρα το μήνυμα μου . Ότι και να ψηφίσω θα τους έχω στην πλάτη μου και αυτούς και τα μνημόνια τους  

Α και αν τελικά καταλήξουν να μου φορτώσουν κυβέρνηση «τεχνοκρατών προσωπικοτήτων» να μου κάνουν τη χάρη να παραιτηθούν αυτοί. Αν οι πολιτικοί, , ή ένα μέρος αυτών,  παραδέχονται ότι είναι ανίκανοι να δώσουν πολιτικές λύσεις και βάζουν τεχνοκράτες να κάνουν τη βρώμικη δουλειά  τουλάχιστον ας μην τους πληρώνω και τους δυο.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διαβάσατε το τελευταίο έγγραφο που έστειλε η ΚΥ; Εκτός από καταστάσεις, ελέγχους, εργατικές διαφορές, μηνύσεις, πρόστιμα, αντικρούσεις και.. και.. και.. τώρα και εκπρόσωποι του Δημοσίου σε δίκες που αφορούν προσφυγές. Τα κάνουμε όλα και συμφέρει

Ανώνυμος είπε...

συμφέρει τρελά!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Pasta φοβάμαι ότι γίνεσαι ισοπεδωτική...