5 Νοε 2010

«Αν δεν κερδίσω, η Ελλάδα θα ξαναψηφίσει»

Θα απευθυνθώ στο λαό" επαναλαμβάνει με κατηγορηματικό τρόπο ο Γ.Παπανδρέου, αν το αποτέλεσμα των εκλογών δεν είναι ικανοποιητικό. Αυτή τη φορά σε συνέντευξη του στο ιταλικό περιοδικό "Panorama", που φέρει μάλιστα, τον τίτλο «Αν δεν κερδίσω, η Ελλάδα θα ξαναψηφίσει». 

ο δημοσιογράφος του περιοδικού τον ρωτά:«Σε περίπτωση αρνητικής, για την κυβέρνηση ψήφου, όπως λένε οι δημοσκοπήσεις, απειλείτε ότι θα διαλύσετε τη βουλή: πρόκειται για προπαγάνδα;».

«Όχι, είναι πραγματικότητα. Αν οι ομάδες συμφερόντων που πλήξαμε με τις μεταρρυθμίσεις μας, πούνε ?φτάνει, πρέπει να σταματήσουμε τις αλλαγές που είναι σε εξέλιξη?, τότε δεν μου μένει παρά να απευθυνθώ σε όλο τον ελληνικό λαό», απαντά ο πρωθυπουργός.

πηγή: έθνος 

ΥΓ. Τώρα αυτό τι το λέει για να τρομάξουμε εμείς;  Ότι αν δεν τον ικανοποιεί το αποτέλεσμα των εκλογών θα μας βάζει να ψηφίζουμε ξανά και ξανά μέχρι να πετύχουμε το σωστό αποτέλεσμα..... Σε εκλογές θα πάμε ή σε εξετάσεις......
απειλει τους βρεγένους με βροχή ....... Εγώ πάντως έχω χλομιάσει από τον φόβο μου ..... Τρόμος ...... Αυτός που τα λέει αυτά είναι ο πρωθυπουργός της χώρας μου ...........

Δεν υπάρχουν σχόλια: