22 Νοε 2010

Ηλεκτρονικός έλεγχος στις δηλώσεις εισφορών και απασχολουμένων

Σύστημα ηλεκτρονικών ελέγχων των επιχειρήσεων για την εργασία και την ασφάλιση που «δηλώνονται» στο ΙΚΑ, στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας και στον ΟΑΕΔ εγκαθιστά το υπουργείο Εργασίας μέσα στο 2011. Το νέο - κοινό για τους τρεις παραπάνω φορείς - σύστημα, όπως εκτιμά η ηγεσία του υπουργείου, θα λειτουργήσει ως ένα ισχυρό «όπλο» κατά της αδήλωτης εργασίας και της εισφοροδιαφυγής (σημειωτέον τα ασφαλιστικά ταμεία χάνουν έσοδα 10 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση), θα αποδεσμεύει προσωπικό για την αύξηση των επιτόπιων ελέγχων στις επιχειρήσεις ενώ θα μειώσει τη γραφειοκρατία (όλες οι υποχρεώσεις των εργοδοτών προς το ΙΚΑ, το ΣΕΠΕ και τον ΟΑΕΔ θα διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά και μέσω e-mail).
Το ηλεκτρονικό «δίχτυ» του ΙΚΑ, του ΣΕΠΕ και του ΟΑΕΔ θα διαθέτει μηχανισμό ελέγχου και διασταύρωσης όλων των στοιχείων που θα εισάγει ο εργοδότης, την απόδοση εισφορών καθώς και τη σχέση εργοδότη - εργαζομένων.

Πηγή: ημερησία

ΥΓ:
Θα θα θα ....... χωρίς δεκάρα και χωρίς υπολογιστές (τι υπολογιστές ούτε χαρτί δεν υπάρχει) πως θα τρέξει αυτό το σύστημα; 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και ακούστηκε ότι θα χρειάζονται 2 άτομα στο ηλ. πρωτόκολλο...

Ανώνυμος είπε...

τι ο ένας να γράφει και ο άλλος να σβήνει;

Ανώνυμος είπε...

ο ένας θα κραταει ηλεκτρονικό κι ο άλλος χειρόγραφο για back-up (καλού κακού γιατί δε μπορείς να εμπιστευτείς αυτά τα μηχανήματα του σατανά..)

Ανώνυμος είπε...

Το Backup πρεπει να τηρείται σε κεντρικό server στο Υπουργείο. Το χειρόγραφο πρωτόκολλο δεν έχει λόγο ύπαρξης.
Όταν πηγαίνεις στην Τράπεζα να κάνεις μια κατάθεση (λέμε τώρα), ο υπάλληλος περνάει και χειρόγραφα την συναλλαγή;
Πάντως αν εφαρμοστεί το πρόγραμμα, θα γλυτώσουμε από την αγγαρεία των καταστάσεων.

Ανώνυμος είπε...

ναι καλά, θα εφαρμοστεί οπωσδήποτε...όπως η μηχανογράφηση των καταστάσεων που μας λέγανε από πέρσι