13 Απρ 2018

Κ. Μητσοτάκης: Αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων όπως την είχα νομοθετήσει

Για ριζική ανασυγκρότηση του δημοσίου και αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων, όπως είχε νομοθετηθεί επί των ημερών του, στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, έκανε λόγο ο Κ. Μητσοτάκης.
Μιλώντας στην αίθουσα των ανταποκριτών ξένου Τύπου, ο πρόεδρος της ΝΔ, παρουσίασε το σχέδιο του για τους τρόπους βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του δημοσίου τομέα, αλλά ταυτόχρονα αναφέρθηκε εκτενώς σε όλα τα μεγάλα θέματα
προτάσσοντας το πρόγραμμα του κόμματος του.
Ο ίδιος υποστήριξε ότι δεν θα προχωρήσει σε απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, αλλά τόνισε ότι επί των ημερών του ως υπουργού μειώθηκαν οι οργανικές θέσεις ευθύνης.
Ακολουθούν τα βασικά σημεία της ομιλίας του κ. Μητσοτάκη
Η ριζική ανασυγκρότηση του δημοσίου τομέα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να εφαρμοστεί οποιαδήποτε πραγματική μεταρρύθμιση στη χώρα μας. Εγώ υπηρέτησα το χαρτοφυλάκιο (του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης) για περίπου 20 μήνες κληρονομώντας μία σειρά από μνημονιακές δεσμεύσεις τις οποίες δεν είχα διαπραγματευτεί. Ήμουν αυτός όμως ο οποίος κατάφερε και έβαλε στο τραπέζι της συζήτησης ένα ουσιαστικό σχέδιο εξορθολογισμού του δημοσίου. Σε καμία περίπτωση το δικό μου σχέδιο δεν συμπεριλάμβανε πρόσθετες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων.
Θέλω, λοιπόν, να είμαι για άλλη μία φορά ξεκάθαρος: στο σχέδιό μας δεν υπάρχουν απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων. Υπάρχει αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων όπως την είχα εισηγηθεί και ουσιαστικά νομοθετήσει όταν ήμουν Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Υπάρχει ουσιαστική αναδιάταξη των δομών του δημοσίου έτσι ώστε το δημόσιο να έχει ένα μικρότερο λειτουργικό αποτύπωμα όπως είχε γίνει επί των ημερών μου.
ΠΗΓΗ: aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: