19 Μαρ 2020

Στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται

Συνάδελφοι οι καταγγελίες για εργοδοτικές αυθαιρεσίες που δεχόμαστε αυτές τις μέρες στις επιθεωρήσεις εργασίας ξεπερνούν και τον χειρότερο εφιάλτη μας. Οι απολύσεις πεφτουν βροχή και μόνο εργαλείο που έχουμε στα χέρια μας μέρχι αυτή την στιγμή είναι οι εξαγγελίες του υπουργού.  Σύμφωνα με καταγγελίες που δεχόμαστε υπάρχουν επιχειρήσεις που ζητούν από τους εργαζόμενους τους να υπογράψουν το κείμενο που ακολουθεί :

«Με ατομική μου ευθύνη και έχοντας πλήρη γνώση του κινδύνου για την υγεία μου λόγω των μέτρων της κυβέρνησης για την επιδημία του κορονοϊού δηλώνω ότι επιθυμώ να εργαστώ κατά τη διάρκεια των μέτρων. Εφόσον η επιχείρηση.............. στην οποία εργάζομαι μου δίνει το δικαίωμα να επιλέξω αν επιθυμώ να εργαστώ η όχι δηλώνω απερίφραστα ότι επιθυμώ να εργαστώ και αναλαμβάνω την ευθύνη να τηρώ τα μέτρα ασφαλείας για την προσωπική μου υγεία. Επίσης δεν έχω καμία απαίτηση από την επιχείρηση σε περίπτωση επιπλοκών στην υγεία μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια: