30 Μαΐ 2011

Πάμε Πλατεία

Μάιος μήνας και ο καιρός δε λέει να καλυτερέψει …… να ζεστάνει .. μας έχει τρελάνει ο καιρός στη βροχή ..
Όμως βγήκαμε στις πλατείες ……… πολλοί …… να το πούμε κοιτώντας ο ένας τον άλλον στα μάτια ….. δεν τα φάγαμε μαζί …..

ναι δεν είναι ντροπή δεν είμαστε σοφοί ….. … δεν έχουμε έτοιμες λύσεις για να βγούμε από την «κρίση» εδώ θα τις συζητήσουμε και θα τις διαμορφώσουμε λένε στις λαικές τους συνελεύσεις

λαϊκές συνελεύσεις στο κέντρο της πόλης, τραπέζι σίτισης, ομάδες εργασίας,  δεν ξέρω ποιοι είναι οι αγανακτισμένοι…. ούτε μέχρι που θα φτάσει  όλο αυτό ……  ούτε αν αυτός είναι ο καλύτερος ή έστω καλός τρόπος διεκδίκησης αλλά  εγώ πήγα και θα ξαναπάω……

μπορεί κάποιοι να λένε ότι όλο αυτό το κίνημα είναι απολιτικ αλλά αν είναι απολιτικ η συνάντηση σε ένα δημόσιο χώρο για τη διεκδίκηση ενός καλύτερου κοινού μέλλοντος … τότε ………… να ξαναορίσουμε το τι είναι πολιτικ
Εδώ κάποιοι δικτυακοί τόποι για την παρακολούθηση των όσων συμβαίνουν 


  

1 σχόλιο:

viernes είπε...

Συνεχίζοντας τα σχόλια για το φαινόμενο της πλατείας ....
Και εγώ είμαι πολύ προβληματισμένος για αυτή τη μορφή διαμαρτυρίας, την πρώτη φορά που πήγα μου φάνηκε λίγο χαζό να στέκομαι απλά αμίλητος και αυτό να είναι η διαμαρτυρία μου ... τη δεύτερη φορά όμως, μετά από μια εβδομάδα, είδα ότι η κατάσταση είχε αλλάξει, παραμέναμε αμίλητοι ή μάλλον δε φωνάζαμε αλλά είδα ότι οι άνθρωποι μιλούσαν πολύ μεταξύ τους, άρχισε να δημιουργείται μια αίσθηση κοινότητας, υπήρχε οργάνωση, μουσική και ντοκιμαντέρ, δε ξέρω ίσως κάτι βγει από όλο αυτό... άλλωστε εγώ πιστεύω στην αυτοοργάνωση των ανθρώπων στη βάση των κοινών τους συμφερόντων και νομίζω ότι αυτή είναι η βάση της πολιτικής ως λειτουργίας και όχι ως θεσμού, ιδιαίτερα αν μιλάμε για μια πολιτική που οδηγεί σε μια άλλη κοινωνία ...