12 Ιαν 2010

Ερωτήματα για το ερωτηματολόγιο

. Στις 04 του μήνα αυτού του πρώτου μήνα του χρόνου από το γραφείο του ειδικού γραμματέα εστάλει ένα ερωτηματολόγιο για να συμπληρωθεί από τους Υπαλλήλους του ΣΕΠΕ.
Το ερωτηματολόγιο απευθυνόταν τόσο στους Κοινωνικούς όσο και στους Υγειονομικούς Επιθεωρητές.

Καλά εκτός από ποικίλα ερωτηματικά για το τι μετράει τελικά αυτό το ερωτηματολόγιο έχω 2 ερωτήσεις παρατηρήσεις
1. Γιατί τόση βιασύνη; εστάλει στις Διευθύνσεις για να το διαβιβάσουν στα τοπικά τμήματα στις04 Ιανουαρίου και έπρεπε να επιστραφεί συμπληρωμένο στις 11. Εντωμεταξύ στις 06 ήταν αργία και στις 09-10 Σαββατοκύριακο.
2. Τα αποτελέσματα, τα όποια αποτελέσματα, ανάμεσα στα οποία και το ποσοστό συμμετοχής θα τα μάθουμε εμείς οι άμεσα ενδιαφερόμενοι; Οι υπάλληλοι δηλ. του ΣΕΠΕ;
Εμείς οι Αυτόνομη τα θέλουμε και τα περιμένουμε...
Ας μας σταλούν στο μειλ μας protoboulia@yahoo.com.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το ερωτηματολόγιο αυτό το βλέπω σήμερα από εσάς, δεν άκουσα, ούτε παρέλαβα κάτι σχετικά με αυτό.
Κατά συνέπεια, δεν το έχω απαντήσει και φυσικά δεν το έχω στείλει (θα απολυθώ άραγε γι' αυτόν τον λόγο;).

Σε γενικές γραμμές, διαβάζοντας (ομολογουμένως όχι πολύ προσεχτικά) το ερωτηματολόγιο και απαντώντας έτσι για πλάκα, κατάλαβα ότι μάλλον οι απαντήσεις μου θα ήταν εξαιρετικά μονότονες και η συμβολή μου στην έρευνα θα ήταν μηδαμινή, λόγω του ότι οι απαντήσεις μου κινούνται στα "άκρα" και συγκεκριμένα στο αριστερό "άκρο".

Τί να πω, παρά τα χρόνια μου στην Υπηρεσία, ανακαλύπτω μέρα με την ημέρα ότι είτε δεν κάνω εγώ γι΄ αυτήν την δουλειά, είτε δεν κάνει αυτή η δουλειά για 'μένα...

Επίσης, αυτό που νοιώθω και θέλω να πιστεύω ότι δεν είμαι ο μόνος, είναι ότι τα τελευταία χρόνια μεταλλάσσομαι σε χάμστερ σε ένα ιδιότυπο εργαστήριο γενετικών πειραμάτων. Διάφοροι τύποι επεμβαίνουν πάνω μου, μου αλλάζουν την θέση της καρδιάς μια αριστερά, μια δεξιά, μου αφαιρούν το ένα νεφρό γιατί πιστεύουν ότι μπορώ να δουλέψω και χωρίς αυτό, διογκώνουν το συκώτι μου για να δουν πότε επιτέλους θα σπάσει, για να μη μιλήσω για το τι έχουν υποστεί τα «τρυφερά» μου εκεί κάτω όλα αυτά τα χρόνια. Κι όλα αυτά γιατί; Όπως όλα τα άτυχα χάμστερ αυτού του κόσμου, δεν θα μάθω ποτέ!
Άλλωστε πως θα μπορούσε ένα πειραματόζωο να καταλάβει τι συμβαίνει στο μυαλό των επιστημόνων που το πετσοκόβουν κάθε μέρα;

Συγγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο.

Χάμστερ

irini είπε...

τελικά πόσοι και ποιοι έλαβαν και συμπλήρωσαν αυτό το ερωτηματολόγιο;

σε μας ήρθε χθες και αφού το ζήτησα...

θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε τι συμπεράσματα θα βγουν από ένα ερωτηματολόγιο το οποίο ενώ δεν στάλθηκε παντού είναι υποχρεωτικό(!)

και πως θα ξέρουν ποιοι δεν το συμπλήρωσαν αφού είναι και ανωνυμο και εμπιστευτικό;

αναμένουμε τα όποια αποτελέσματα της έρευνας ...

Ανώνυμος είπε...

χαμστερ έχεις δίκιο
μου δίνεις μια απάντηση τόσο καιρό αναρωτιομουν και εγώ τελικά τι είμαι; μήπως με περνάνε για μ/λακα; μήπως είμαι κ όλας;
τελικά ανακαλυψα τι είμαι χα χα
πέρα από την πλάκα πάντως πολλοί συνάδελφοι απ ότι φαίνεται δεν ενημερώθηκαν εγκαιρα για το ερωτηματολόγιο;
καλά αφού τα στατιστικά ότι θέλουν τα κάνουν αφού τα συγκεντρώσουν προς τι η βιασύνη και η προχειρότητα;

Αν........ τότε θα ......

ερωτηματικό

viernes είπε...

Ερωτηματολόγιο ; Τι είναι αυτό ; Καλά που είναι και αυτό το μπλογκ και μαθαίνουμε τι γίνεται σε αυτόν τον κόσμο....
Εμάς πάντως και σε όλη τη Δωδεκάνησο (από ότι ξέρω) δεν ήρθε τίποτα ...
Τα συμπεράσματα δικά σας .... για τη σοβαρότητα .... του εγχειρήματος.

Παπαδημητρίου Σταυρούλα είπε...

ΚΑΛΑ !!! ΑΦΩΝΗ ΜΕΝΩ...
Τελικά ποιος το πήρε το ερωτηματολόγιο και ποιος όχι ...
μήπως δεν ήταν για όλους;
τι να πω βρε παιδιά;

Ανώνυμος είπε...

φιλε χαμστερ συμφωνω μαζι σου,,,,

καιρος ειναι να την κανουμε σιγα σιγα γιατι δε τα βλεπω καλα τα πραματα,,,,

ρε καραγκιοζακια εκει πανω του υπουργειου,,,ρε ασχετοι και αχρηστοι,,,,ρε ουτε ενα ερωτηματολογιο δεν καταφερατε να στειλετε στους υπαληλους σας ρε και θελετε να ηγηστε ελεκτικων σωματων? ρε δεν πατε στο σπιτακι σας να διατασετε την κυρουλα σας,,,να λυνετε κανα σταυρολεξο,,,και να πουλατε εξυπναδα καλυτερα που θελετε και να ηγηθειτε και ελεκτικων σωματων,,,,προχειροδουλιδες,,,,αρπακολαδες,,,με τετοια αχρηστοι ηγεσια πως να παμε μπροστα σαν Υπηρεσια...καραγκιοζηδες (συγγνωμη καραγκιοζη που σε προσβαλω)

ανεξαρτητως αυτου θα ηθελα να σας ευχαριστησω,,,,ναι να σας ευχαριστησω γιατι , το ερωτηματολογιο δεν ηρθε βεβαια ποτε στα χερια μου,,,,εδω το ειδα ,,,,και δεν αντεξα να το διαβασω ολο,,,,,κατουρηθηκα στα γελιααααααααα

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαααχαχαα

ακομα και τωρα οταν το σκεφτομαι γελαω....

χαχαχαχαχα

τι οιστρος,,,,τι μαεστρια ερωτηματων,,,,,χαχαχαχαχαχαχα

βγαζω το καπελο μου σε αυτον που το συνεταξε,,,,,,,,ειναι ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ,,,,,!!!!!!!!



ευχαριστω λοιπον για το γελιο που μου χαρισατε,,,,και που να το διαβασω και ολλο,,,,φοβαμαι μη παθω και τπτα απο το πολυ γελιο,,,

αλλα δε θα το διαβασω,,,,μην ειμαστε και πλεονεκτες,,,,αρκετα γελασαμε

η μια μ@#$%%α ,,,,χειροτερη απο την αλλη...

σοβαρευτειτε επιτελους κυριοι,,,,σοβαρευτειτε,,,,εκθετετε τους εαυτους σας και εμας,,,,μας ντροπιαζετε


venceremos