5 Ιουν 2009

Μπανάκι ή κάλπη

Σε δυο μέρες θα βρεθούμε μπροστά στην κάλπη για να ψηφίσουμε τους αντιπροσώπους μας για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Ε τώρα όλοι οι μεγάλοι αρχηγοί έχουν βγει στα μπαλκόνια και υποστηρίζουν τις υποψηφιότητες τους με λαμπρά πολιτικά επιχειρήματα του στυλ «εντάξει και εμείς διεφθαρμένοι ήμαστε (τα παίρνουμε) αλλά οι άλλοι είναι ακόμα χειρότεροι – τα πήραν πιο χοντρά». ¨Όλα αυτά με τις ανάλογες ιστορικές αναφορές από τον εμφύλιο κλπ Τι επίπεδο πολιτικού διαλόγου!!!!!!!!!!! Ανάλογο της ποιότητας των πολιτικών αντρών και γυναικών που κυβερνούν τον τόπο.

Το γεγονός ότι πάμε να ψηφίσουμε για την ευρωβουλή δεν αλλάζει την ατζέντα των κομμάτων … αυτοί ακολουθούν τις μόδες τις τάσεις της εποχής. Τι βγάινει από τις δημοσκοπήσεις. Έχουν πέραση οι οικολόγοι σου λένε … σιγά το δύσκολο να το παίξω κ εγώ οικολόγος… πήξαμε στο πράσινο, παπαγαλάκια, ανάπτυξη γιατί όχι και άλογα. Το ότι σαν Κυβερνήσεις έκαναν ότι μπορούσαν για να το διαλύσουν ……..

Τεσπα εγώ για πρώτη φορά στη ζωή μου σκεφτόμουν να μην πάω να ψηφίσω, να πάω διακοπές. Τι διαφορά να κάνει μια ψήφος στα τόσα εκατομμύρια. Για 22 ευρωβουλευτές μόνο ψηφίζουμε σκεφτόμουν, νομιμοποίηση απλά προσφέρει σε ένα κακοστημένο δημοκρατικό σκηνικό. Να χάσω εγώ τις διακοπούλες μου για το τίποτα; Για ένα διπλωμένο χαρτί σ’ ένα τόσο δα φακελάκι; Ε ας κάνω το τριήμερό μου μπανάκι χαλάρωση που τόσο το έχω ανάγκη. Αλλά τώρα όσο περνούν οι μέρες φορτώνω…….. και τελικά ναι θα πάω να ψηφίσω …… Όχι τόσο γιατί καίγομαι να ψηφίσω κάποια παράταξη ….. αλλά γιατί καίγομαι να ΜΗΝ ψηφίσω αυτούς που μου μαυρίζουν καθημερινά την ζωή……..

Όχι δεν παραιτούμαι της προσπάθειας. Μαύρο στη μαυρίλα τους , δεν μου ταιριάζει και τους το δείχνω με όποιον τρόπο μπορώ ανεξαρτήτου αποτελεσματικότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: