11 Ιουν 2009

H Αυτόνομη Πρωτοβουλία τώρα και στο facebook

Από χτες δημιουργήσαμε την ομάδα «Αυτόνομη Πρωτοβουλία» στο γνωστό σε όλους facebook. Πρόκειται για μια κλειστή ομάδα. Πρόσβαση σ’ αυτήν δηλαδή θα έχουν συνάδελφοι. Θα έχουν την δυνατότητα να γίνουν μέλη μετά από πρόσκληση άλλου συναδέλφου ή αφού οι ίδιοι αιτηθούν να γίνουν μέλη και το αίτημά τους γίνει δεκτό από τους διαχειριστές της ομάδας. Με τον τόπο αυτό πρόσβαση σ’ αυτήν θα έχουν μόνο άτομα που εργάζονται στο υπουργείο. Το μπλογκ ήδη μας παρέχει έναν δημόσιο χώρο διαλόγου και ροής πληροφορίας. Η ομάδα αυτή κάτι σαν άτυπο φόρουμ δηλαδή θα μας παρέχει ένα προστατευμένο χώρο κάτι σαν καφενείο για να ανθίσει η μεταξύ μας συζήτηση. Η χωρική διασπορά των εργασιακών μας χώρων κάνει δύσκολη την μεταξύ μας επικοινωνία με τις εφαρμογές αυτές προσπαθούμε να στήσουμε δίκτυα και δομές εναλλακτικές των υπαρχόντων και γνωστών σε όλους υπαρχόντων δικτύων επικοινωνίας.


Ναι συμμερίζομαι όλες αυτές τις ενστάσεις περί μεγάλου αδελφού και των προσωπικών μας στοιχείων που υποκλέπτονται και χρησιμοποιούνται με διάφορους τρόπους. Είμαι απόλυτα πεπεισμένη ότι το νετ δεν είναι ένας ασφαλής χώρος. Όπως επίσης πιστεύω ότι το μότο «δεν έχω τίποτα να κρύψω άρα και τίποτα να φοβηθώ» είναι μια απάτη. Ο σεβασμός των ιδιωτικών μας στοιχείων δεν είναι πολυτέλεια είναι βασική ανάγκη.
Αλλά μπάινω και στο facebook και στο blogger και παντού αυτή είναι η εποχή μου τα προσωπικά μου στοιχεία είναι διαθέσιμα σ όσους ενδιαφέρονται και δεν κερδίζω τίποτα με το κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: