8 Μαρ 2015

8 Μαρτίου

Η μέρα της γυναίκας σήμερα .... και ευχομαι αλλά αγωνίζομαι ταυτοχρονα να είναι καθε μέρα
 και αφιερώνω στις φίλες και συναδέλφους  το ρωτώ να μάθω την αλήθεια...

Οι αντοχές μου μαδούν μες στα χρόνια
Σκύβω, μαζεύω την ερημιά
Κι όλο ρωτώ να μάθω την αλήθεια
Κι όλο μου λένε παραμύθια

Τα παιδιά μου κηδεύω τα βράδια
Μες στους αιώνες καρτερικά
Κι όλο ρωτώ να μάθω την αλήθεια
Κι όλο μου λένε παραμύθια

Τη ζωή μου κοιτώ και δειλιάζω
Πόσο δεν άλλαξε πουθενά
Κι όλο ρωτώ να μάθω την αλήθεια
Κι όλο μου λένε παραμύθια

Σε δουλειά, συντροφιά και αγάπη
Έσκυψα, πήρα τη μοναξιά
Κι όλο σε σένα που με συντροφεύεις
Μιλώ και δεν καταλαβαίνεις

Έλα κάτσε κυρά μου εδώ πέρα
Μου λέει κάποια από μακριά
Κόβει η αλήθεια, κόβει και θερίζει
Κι όποιος την βρει τον βασανίζει

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΑ 7950/Δ9.2366/26.02.2015 "Διορισμός Ειδικού Γραμματέα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης" (ΑΔΑ: 7ΘΞΕ465ΦΘ5-846). Τι να πούμε... Σιδεροκέφαλος (;)

Ανώνυμος είπε...

αντε να δούμε ο σχετικός με το αντικείμενο τι θα κάνει γιατί από εκπαιδευόμενους μάγους έχουμε χορτάσει ...