25 Οκτ 2021

Μας διαβάζει και μας απαντά ο Υπουργός για το τηλεφωνικό κέντρο

 Μια βδομάδα μετά τα σχετικά δημοσιεύματα βγήκε το γραφείο του υπουργού με ΔΤ να απαντήσει στα αναπάντητα ....

Να πει επιτέλους ανοιχτά και δημόσια ότι μια εταιρία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης θα λαμβάνει γνώση για όλες τις καταγγελίες όλων των εργαζομένων όλης της χώρας ....  

Βέβαια όπως λέει η και η ανακοίνωση

Ειδικά όσον αφορά στα θέματα του ΣΕΠΕ, επισημαίνεται ότι οι καταγγελίες περί μη τήρησης της εργασιακής νομοθεσίας δεν θα τυγχάνουν χειρισμού από το front office του 1555, αλλά θα προωθούνται αμέσως στους Επιθεωρητές Εργασίας που θα τις εξετάζουν και θα τις διαχειρίζονται.

Δεν θα διαχειρίζονται τι σημαίνει δεν θα τις ακούνε δεν θα τις καταγράφουν σε κάποιο άρχείο πριν τις στείλουν ; Αυτό που δεν λέει όμως είναι ότι   οι επιθεωρητές είναι δεσμευμένοι για το απόρρητο όλων των πληροφοριών που είναι στη διάθεσή τους..... αλλά η ιδιωτική εταιρία όχι .

Δεν υπάρχουν σχόλια: